sobota, 10 sierpnia 2013

Liebster Award

Mam nadzieję, że dobrze napisałam tytuł posta >> W każdym razie zostałam nominowana do owej zabawy na dwóch (o wow!) blogach, konkretnie przez Toshio i przez Kirarin i chciałabym to załatwić za jednym zamachem, bo jestem jakoś średnio do tego przekonana. (Może dlatego, że absolutnie nie mam pojęcia komu przekazać zaszczyt odpowiedzi na moje pytania xD).


Zasady: 
Nominacja do "Liebster Award" jest otrzymywana od nnego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz kolejne kilka osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował ciebie.

Pytania:


Od Kirarin:

1. Jak długo piszesz?
 Moje najwcześniejsze dzieła powstawały... Jak miałam jakieś sześć czy siedem lat. Do tej pory moja mama trzyma gdzieś w szufladzie opowiadania o Ali i Asie, które jej niestrudzenie dyktowałam ^^

2. Czym się inspirujesz tworząc postaci?
Sama nie wiem... Przed snem chyba każdy ma taki moment, że leży i nie za bardzo może zasnąć a jak już zamknie oczy to dużo myśli. Moje postacie zwykle właśnie tak powstają, czasem są kreowane baaardzo długo, a czasami okazuje się (zwykle tak się okazuje u mnie >>) że postać poboczna, która nie miała odgrywać większej roli staje się ciekawsza niż główny bohater (tak było w przypadku Aleksa, który wyszedł zdecydowanie lepiej niż Maks).

3. Czemu akurat yaoi? ;)
 Po obejrzeniu dawno temu Junjou Romantica, stwierdziłam, że to jest to!

4. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?

 Czytając i pisząc opowiadania.

5. Masz jakieś zwierzę? Jeśli nie, to jakie chciałabyś mieć?

  Mam dwa psy: Gaję i Ginger oraz kotkę o bardzo kreatywnym imieniu: Kicia.

6. Jak często uprawiasz jakikolwiek sport?

 Hmmm... Nie jakoś regularnie, jak się uda kogoś namówić na kosza to gram, jak kogoś wyciągnąć na basen to pływam.

7. Wolisz czytać czy oglądać filmy?

 Zdecydowanie czytać. Jeśli najpierw przeczytam książkę, potem mam tylko dwie godziny filmu wkurzania się, że coś jest inaczej. Jak najpierw obejrzę film, potem mam wiele godzin czytania książki podczas których mnie krew zalewa xD

8. Jeśli mogłabyś wybrać się do dowolnego miejsca na świecie, w dowolnym czasie i epoce, co byś wybrała?

 Myślę, że starożytny Egipt. Chciałabym się dowiedzieć, czy piramidy to na pewno nasze dzieło ;P

9. Jaki zapach kojarzy Ci się z dzieciństwem?

 Chyba nie mam takiego zapachu, chociaż zapach trocin dla gryzoni przywołuje u mnie bardzo miłe wspomnienia.

10. Czy łatwo nawiązujesz nowe znajomości?

 Zdecydowanie nie. Nigdy nie wiem co powiedzieć i zanim naprawdę się rozluźnię mija sporo czasu.

11. Czy masz jakiś sekret, którym nie podzielisz się z nikim?

 Tak! Jest jedna rzecz, o której absolutnie nikomu nie powiedziałam, wiem to tylko ja i mój wspólnik.


Oraz od Toshio:

1. Na jaki kolor najchętniej byś zafarbowała/ zafarbował  włosy?
 Chyba nie ma takiego koloru, podoba mi się ten, który mam obecnie, czyli miedziany brąz, chociaż chętnie pokusiłabym się o coś bardziej rudego.

2. Jaki styl ubierania jest najlepszy?

 Elegancko i z klasą!

3. Masz ulubioną książkę?

 Obecnie, moją ulubioną książką jest cała Trylogia Nocnego Anioła.

4. Przy jakiej piosence najbardziej się odprężasz?

 Uwielbiam cały soundtrack z Les Miserables, ale w zdecydowanie najlepszy nastrój mnie wprowadza piosenka Do You Hear The People Sing.



PS. Gavroche (Ten mały chłopiec) jest przesłodki xDD 

5. Gdzie zazwyczaj szukasz weny?

 Zwykle oglądając bajki. Ostatnio bardzo wiele pomysłów dostarczyła mi Księżniczka Łabędzi z 1994r.

6. Czy uważasz że trzeba chodzić na kompromisy?

 Jeśli jest taka możliwość, tak. To poprawia relacje międzyludzkie ;P

7. Masz  3 najlepsze zespoły lub wokalistów? Jeśli tak to podaj.

 Obecnie jest to Imagine Dragons, Christophe Mae oraz Voltaire.

8. Podobają Ci się kolczyki w polikach i wargach ?

 Zdecydowanie nie!

9. Jakbyś miał spotkać się z Twoją ulubioną gwiazdą co byś zrobiła/zrobił ?

 Chyba najpierw bym umarła ze wstydu xD

10. Chciałabyś/ chciałbyś żeby kiedyś wydać własną książkę?

 Chciałabym, ale mam wrażenie, że nie starczy mi determinacji.

11.  Myślisz że ludzie powinni wierzyć w horoskopy? 

 Horoskopy sugerują nam rzeczywistość, zdecydowanie nie!

Nominowani:

vvicious.wordpress.com


Pytania:

1. Pamiętasz o czym było Twoje pierwsze opowiadanie?
2. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
3. Uważasz, że jakaś roślina szczególnie do Ciebie pasuje?
4. Masz obecnie jakąś ulubioną piosenkę, która bez przerwy siedzi Ci w głowie?
5. Co skłoniło Cię do pisania?
6. Wolisz kino, czy teatr?
7. Jaka jest Twoja ulubiona postać z książki, bądź filmu i dlaczego?
8. Gdybyś mógł/mogła zrobić sobie tatuaż, jaki by był?
9. Wolisz pisać na komputerze, czy odręcznie?
10. Masz jakąś książkę, przy czytaniu której płakałeś/płakałaś?
11. Jakie kolory panują w Twoim pokoju?

Do poczytania za dwa tygodnie! 


5 komentarzy:

  1. Cudne opowiadanie <3 wciągnęłam się jak nie wiem i nie mogę się doczekać kolejnej części ;3
    bardzo chciałabym usłyszeć Twoją opinię o moim opowiadaniu:
    www.yaoi-by-mio.blogspot.com
    wpadnij jeśli chcesz :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    droga autorko ja ta z pytaniem czy będziesz to opowiadanie kontynuować bo jest rewelacyjne... cóż tyle czasu minęło od ostatniej notatki, mam jednak nadzieję, że nie porzuciłaś go.....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    droga autorko to ponownie ja... no cóż tak wiele czasu upłynęło od ostatniego rozdziału.... a tu nic nawet słowa od Ciebie..... mam nadzieję, że jednak o tym opowiadaniu nie zapomniałaś....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    buu, buu droga autorko, tak dawno nic nie dodałaś, a ja cóż tęsknię za tym opowiadaniem, chociaż jakiś znak by wystarczył, informacja...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    autorko, proszę odezwij się od tak dawna nic się tutaj nie pojawia, a ja tęsknię... proszę, proszę dokończ to opowiadanie
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń